Klagomål
02.01.2024 00:00
Har du klagomål på förmedlaren eller kan du framföra dessa till klagomålsansvarig hos:
Länsförsäkringar Stockholm,Lars Felin. genom att ringa 08-56283347 eller genom att skicka e-post till lars.felin@lansforsakringar.se
Om en klagande fortfarande är missnöjd efter hantering av klagomålsansvarig kan klagomålet prövas i klagomålsnämnden. KLaganden kan antingen skriva till oss genom att skicka in ett brev eller mejl. Det är alltid klaganden som initierar att få ärendet prövat av nämnden.
Länsförsäkringar Stockholm
Klagomålsnämden
169 97 Solna
klagomålsnamnden@lansforsakringar.se
Klagomål handläggs skyndsamt och om ett klagomål inte tillmötesgås, ska du få en motivering till detta.
Som konsument kan du få vägledning hos konsumenternas försäkringsbyrå, www.konsumenternasforsakringsbyra.se.
Konsumenternas Bank- och Finansbyrå, www.konsumenternas.se eller hos din kommunala-konsumentvägledare, som du kan hitta på www.hallakonsument.se/sok-din-kommuns-konsumentverksamhet